با حضور فرماندار اشکذر و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ یک‌صد و نود و نهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر با حضور "شاه‌حسینی "فرماندار، "شیرزاد" مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مديران دستگاه‌ها و مسئولين مرتبط در سالن جلسات آموزش‌وپرورش برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار اشکذر با تقدیر از دیپلماسی همراه باتدبیر دولت یازدهم گفت: تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور تأثیر چشم‌گیری داشته است.

 

وی بابیان این‌که انتظار می‌رود با موفقیت‌های دولت تدبیر و امید خبرهای خوبی درراه باشد افزود: تلاش همه مسئولین در ایران اسلامی فراهم آوردن شرایط مطلوب برای ملت شریف است.

 

فرماندار اشکذر با سپاس از مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: نگاه زیر بنایی به آموزش‌وپرورش سبب افزایش کیفیت و کارایی این مجموعه خواهد بود و مدیریت شهرستان با حمایت‌های همه‌جانبه در برنامه‌های آموزشی و نیز کمیته برنامه‌ریزی در همین مسیر طی طریق خواهد کرد.

 

محمدعلی شاه‌حسینی با تأکید به اینکه توجه به بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌بایست همواره موردنظر باشد گفت: برنامه‌ریزی منسجم و همه‌جانبه با نگاه به آینده‌نگری بیشتر سبب می‌گردد حقی از جوانان و نخبگان شهرستان ضایع نشود.

 

وی با اشاره به کسب رتبه‌های ممتاز دانش آموزان شهرستان به‌ویژه در قبولی کنکور ادامه داد: شهرستان اشکذر آمادگی دارد تا با احداث اردوگاه فرهنگی، علمی و آموزشی گامی بلند در راستای افزایش بهره‌وری در آموزش‌وپرورش ایفا نماید.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در سخنان خود با تبریک موفقیت سربازان جبهه دیپلماسی کشور گفت: شورای آموزش‌وپرورش به‌عنوان اتاق فکر و پشتوانه بسیار قوی معنوی و مادی می‌تواند بسیاری از مشکلات مدارس در سطح شهرستان را با همکاری و همیاری خیرین برطرف نماید.

 

شیرزاد ادامه داد: فرسودگی، محدودیت منابع و گستردگی بالای دانش‌آموزی از مشکلات پیش روی این مجموعه فرهنگی است که البته با حمایت‌های همه‌جانبه در دولت تدبیر وامید و نیز ایجاد طرح‌های حمایتی و ورود افراد متخصص و باکیفیت در حال ارتقا در دو سطح کمی و کیفی است.