اخبار کوتاه از مرکز شهرستان و بخش های مرکزی و خضرآباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"محمد علی شاه حسینی" معاون فرماندار این شهرستان عصر شنبه در گفتگوبا پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان از بسته پیشنهادات این شهرستان در دور سوم سفر ریاست محترم جمهوری به یزد خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی این سفر ، پیشنهادات این شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی طرح و پایه ریزی شده است و انتظار می رود با حمایت های دولت از مقوله فرهنگ بسیاری از کمبودهای شهرستان صدوق در مسائل فرهنگی مرتفع گردد. 

 

 ***********************************

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"محمدحسین فلاح" بخشدار مرکزی این شهرستان صبح شنبه در بازدید "صادقیان" معاون فنی اداره کل راه و ترابری استان از راه های روستایی بخش مرکزی بر همکاری دهیاران روستاهای این بخش با اداره راه در نگهدای راه های روستایی تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای شرکت تعاونی دهیاری های این بخش تصریح نمود:اجرای پروژه های عمرانی اداره راه توسط این شرکت تعاونی صورت پذیرد.

 

 

 

 

 

***********************************

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق، "سید احمد میرزاخلیلی"بخشدار خضرآباد صبح شنبه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان از پایان زیرسازی بلوار شهدای کافی آباد این بخش خبر داد و افزود: این بلوار با پهنای 20 متر و طول 1700 متر روستای کافی آباد را به روستای کذاب متصل می کند.

وی هزینه احداث این بلوار را 4میلیارد ریال عنوان واظهار امیدواری کرد تا پایان آذرماه این پروژه به بهره برداری برسد